MyFeed Personalized Content
Άρθρο
Add this post to favorites

Πώς να αντιμετωπίσετε την πρωινή ναυτία στην αρχή της εγκυμοσύνης

Η πρωινή ναυτία μπορεί να κάνει την εμφάνισή της οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας. Ειδικά στην αρχή της εγκυμοσύνης. Παρακάτω μπορείτε να δείτε ορισμένες συμβουλές που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε πιο εύκολα αυτό το ευαίσθητο τρίμηνο.

2 λεπτά ανάγνωση Μάιος 24, 2021
  • Φροντίστε να καταναλώνετε αρκετά υγρά για να μένετε ενυδατωμένη.
  • Κάντε μικρά και συχνά γεύματα με αμυλούχες τροφές. Τα κρακεράκια συνήθως έχουν καλά αποτελέσματα.
  • Δοκιμάστε να τρώτε κρύα γεύματα, αν η μυρωδιά των ζεστών γευμάτων σάς προκαλεί ναυτία.
  • Αποφύγετε τα καυτερά ή λιπαρά φαγητά.
  • Αποφύγετε τα φαγητά που σας ενοχλεί η μυρωδιά τους.
  • Συμπεριλάβετε υδατάνθρακες σε κάθε γεύμα σας.
  • Φάτε ένα μικρό σνακ μόλις ξυπνήσετε για να μην μένετε με άδειο στομάχι.
  • Πιείτε τσάι πιπερόριζας ή φάτε οτιδήποτε με γεύση πιπερόριζας.
  • Σημειώνετε ό,τι τρώτε για να δείτε αν μπορείτε να καταλάβετε ποια φαγητά σάς προκαλούν ναυτία.
  • Αναπνεύστε άφθονο καθαρό αέρα.
  • Προσπαθήστε να ξεκουράζεστε.
  • Πειραματιστείτε με την πιεσοθεραπεία, καθώς έχει αποδειχτεί αποτελεσματική σε ορισμένες περιπτώσεις.
  • Αν τα ούρα σας έχουν πολύ σκούρο χρώμα, μιλήστε με τον γιατρό σας.
  • Μιλήστε με τον γιατρό σας, αν τα συμπτώματα που έχετε σας ανησυχούν.
  • Για οποιονδήποτε άλλον πόνο ή ενόχληση, διαβάστε το άρθρο μας για τους πόνους και τις ενοχλήσεις κατά την εγκυμοσύνη.