MyFeed Personalized Content
Εγκυμοσύνη
Άρθρο
Add this post to favorites

7η εβδομάδα εγκυμοσύνης: Βρεφική ανάπτυξη και συμβουλές διατροφής

Το μωρό σου είναι πλέον στο εντυπωσιακό μέγεθος των 18mm. Αν και δεν το αισθάνεσαι μέχρι στιγμής, το μικρό σου κινείται. Διάβασε περισσότερα παρακάτω, για αυτή την εβδομάδα.

2 λεπτά ανάγνωση Φεβ. 7, 2019

ΒΡΕΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Με τους πρώτους μύες στη θέση τους, το μωρό σου κάνει μικρές κινήσεις, έστω και ασυνείδητα. Τα πόδια και τα χέρια του μεγαλώνουν, οι αγκώνες του σχηματίζονται και τα δάχτυλα των χεριών και των ποδιών του αρχίζουν να μοιάζουν με πραγματικά δάχτυλα. Επιπλέον, τα μάτια και τα οπτικά νεύρα αναπτύσσεται εξίσου καλά. Μικρές αλλά πολλές αλλαγές συμβαίνουν αυτή την εβδομάδα!

ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ

Η λιγούρα για φράουλες είναι κάτι περισσότερο από τα κλίσε της εγκυμοσύνης. Πράγματα που σου άρεσαν πριν ίσως να μην σου διεγείρουν πλέον το ενδιαφέρον. Ακόμα και το αγαπημένο σου άρωμα μπορεί να σε δυσανασχετήσει. Οι συνήθειες σου μπορεί να αλλάξουν καθώς οι μεταβολές στις ορμόνες σου επηρεάζουν την αίσθηση της όσφρησης και γεύσης. Οι νέες σου λιγούρες μπορεί να περιλαμβάνουν ακόμα και αγγουράκια τουρσί. Δυστυχώς όμως, ενδέχεται να σου συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Πολλές μέλλουσες μαμάδες αντιμετωπίζουν προβλήματα με ναυτίες ειδικά τα ξημερώματα.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το σώμα σου, υπό την επιρροή φυσικών ορμονών ήδη προνοεί για εσένα. Προετοιμάζεται για τους τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης και αργότερα για το θηλασμό με το να αποθηκεύει ορισμένη ποσότητα λίπους. Κατά το πρώτο τρίμηνο, εάν έχεις ξεκινήσει την εγκυμοσύνη σου με φυσιολογικό βάρος το πιο πιθανό είναι να μην χρειάζεται να αυξήσεις την ημερήσια πρόσληψη σου σε θερμίδες. Ωστόσο σιγουρέψου πως έχουν συμπεριληφθεί στη διατροφή σου τροφές από όλες τις διατροφικές ομάδες και συζήτησε με τον γιατρό σου για κάποια πολυβιταμίνη ή συμπλήρωμα διατροφής που είναι ειδικά σχεδιασμένα για έγκυες γυναίκες.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Μήπως παρατηρείς έντονη απέχθεια για κάποια συγκεκριμένα φαγητά; Απόλυτα φυσιολογικό! Είναι σύνηθες φαινόμενο κατά την εγκυμοσύνη η δυνατή αντιπάθεια για συγκεκριμένα φαγητά, ιδιαίτερα για αυτά με έντονες μυρωδιές και κυριότερα κατά το πρώτο τρίμηνο. Για να αντιμετωπίσεις αυτού του τύπου δυσαρέσκειες, απλά διάλεξε κάποιο «παρόμοιο» φαγητό, δηλαδή φαγητό που ανήκει στην ίδια κατηγορία. Αν για παράδειγμα δεν αντέχεις πλέον ούτε σε κοινή θέα το ψάρι, διάλεξε ένα άλλο άσπρο κρέας όπως το κοτόπουλο. Εάν τώρα, νιώθεις πως δεν μπορείς να καταναλώνεις κίτρινα και πορτοκαλί λαχανικά, πλούσια σε βιταμίνη Α, έχε στο νου σου να το αντισταθμίσεις με τη κατανάλωση φρούτων εξίσου πλούσια στην ίδια βιταμίνη, όπως τα ροδάκινα και βερίκοκα.