Μοιράσου το Άρθρο
X
29 Εβδομαδα Κυησης
Το Nestlé Baby & me είναι δίπλα σου
Βρες ό, τι ψάχνεις!
Γίνε τώρα μέλος, και ανακάλυψε περισσότερα για την ομορφότερη περίοδο της ζωής σου σε κάθε στάδιο.

29η εβδομάδα εγκυμοσύνης: Βρεφική ανάπτυξη και συμβουλές διατροφής

Όσο πλησιάζεις τη τελική ευθεία - θα γεννήσεις σε περίπου 10 εβδομάδες! – το μωρό σου μεγαλώνει με γρήγορους ρυθμούς, ανοίγει ακόμα και τα μάτια του. Διάβασε περισσότερα παρακάτω.

Δευτέρα, Δεκέμβριος 10th, 2018

Το Nestlé Baby & me είναι δίπλα σου
Βρες ό, τι ψάχνεις!
Γίνε τώρα μέλος, και ανακάλυψε περισσότερα για την ομορφότερη περίοδο της ζωής σου σε κάθε στάδιο.

ΒΡΕΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Το μωρό σου καταλαμβάνει όλο και περισσότερο χώρο στη κοιλία σου και ίσως να μην μπορεί να κουνηθεί τόσο άνετα λόγω του περιορισμού του χώρου ( ευτυχώς που στο κοντινό μέλλον θα αλλάξει την -όχι και τόσο – μόνιμη κατοικία του!).  Τα μάτια του μπορούν να ανοίξουν και πλέον έχει και βλεφαρίδες! Κατά τη γέννα η όραση του θα είναι ατελής αλλά θα μπορεί να διακρίνει το πρόσωπό σου και αντικείμενα σε απόσταση 20-25 εκ.

ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ

Κλωτσιές και χτυποκάρδια σου θυμίζουν πως μεγαλώνει ένα μωρό μέσα σου. Δυστυχώς, όμως, δηλώνει τη παρουσία του και με το να σου πιέζει τους πνεύμονες και ίσως να κάνει τους αστραγάλους και τους καρπούς σου να πρήζονται. Μάλλον δεν σου κάνει το αγαπημένο σου ζευγάρι παπούτσια πλέον, ενώ μετά βίας  μπορείς να κάνεις εκείνο το δαχτυλίδι που ήθελες να φορέσεις να μπει στο δάχτυλό σου. Αχ, τα καλά της παρακράτησης υγρών. Επειδή υπάρχουν μέσα σου τόσα πολλά υγρά, υπάρχει πιθανότητα να συγκεντρώνονται στο τέλος της ημέρας στα χέρια και στα πόδια σου. Το παραπάνω ισχύει ιδιαίτερα, όταν είσαι όρθια για παρά πολλές ώρες και δεν έχεις την ευκαιρία να βάλεις κάπου ψηλά τα πόδια σου και να ξεκουραστείς. Συνήθως το πρήξιμο εξαφανίζεται τη νύχτα. Αν όμως επιμένει ή αυξάνεται ξαφνικά, ενημέρωσε τον γιατρό σου για να μπορέσει να αποκλείσει οποιαδήποτε πιθανότητα εμφάνισης προεκλαμψίας.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Κατά τη διάρκεια του τελευταίου σου τριμήνου οι θερμιδικές ανάγκες σου αυξάνονται κατά 450 θερμίδες σε σχέση με αυτά που έτρωγες πριν μείνεις έγκυος.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Διαμόρφωσε ανάλογα τη φυσική άσκηση, ότι κάνεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου, ίσως χρειαστεί κάποιες αλλαγές, αλλά συνιστάται στις υγιείς γυναίκες, να γυμνάζονται κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου της εγκυμοσύνης τους.

Περισσότερα

Επίλεξε μια συγκεκριμένη εβδομάδα

Σχετικά
Αξιολογήσεις Άρθρου
Αναζήτηση

Ακόμη δεν βρήκες
αυτό που ψάχνεις;

Ψάξε τη νέα μας μηχανή αναζήτησης. Έχουμε πάντα κάτι για σένα.