Μοιράσου το Άρθρο
X
Το Nestlé Baby & me είναι δίπλα σου
Βρες ό, τι ψάχνεις!
Γίνε τώρα μέλος, και ανακάλυψε περισσότερα για την ομορφότερη περίοδο της ζωής σου σε κάθε στάδιο.

15η εβδομάδα εγκυμοσύνης: Βρεφική ανάπτυξη και συμβουλές διατροφής

Το μωρό συνεχίζει να αναπτύσσεται γρήγορα μέσα σου και σε αυτή την εβδομάδα τα πάντα προετοιμάζονται για τη δημιουργία της αίσθησης της όσφρησης του. Διάβασε περισσότερα για αυτή την εβδομάδα παρακάτω.

Κυριακή, Ιανουάριος 13th, 2019

Το Nestlé Baby & me είναι δίπλα σου
Βρες ό, τι ψάχνεις!
Γίνε τώρα μέλος, και ανακάλυψε περισσότερα για την ομορφότερη περίοδο της ζωής σου σε κάθε στάδιο.

ΒΡΕΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ο θώρακας – βασικά το στήθος του – αρχίζει να ανεβαίνει και να κατεβαίνε. Για την ώρα αυτές οι κινήσεις είναι ακανόνιστες. Είναι ίσως μέσα από αυτό το μηχανισμό το ότι το σύστημα όσφρησης αρχίζει να «μυρίζει» το περιβάλλον,  οδηγούμενο από τα αρωματικά μόρια του αμνιακού υγρού. Παρόλα αυτά, το μωρό σου δεν θα αντιλαμβάνεται στη πραγματικότητα μυρωδιές μέχρι και τον έβδομο μήνα, όπου το νευρικό του σύστημα θα έχει αναπτυχθεί επαρκώς.

ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ

Είσαι στη 17η εβδομάδα της αμηνόρροιας σου – απουσίας της περιόδου σου – που μεταφράζεται ως τη 15η εβδομάδα της κύησής σου. Το μωρό σου λογικά θα είναι έτοιμο να γεννηθεί σε 24 εβδομάδες. Μάλλον νιώθεις υπέροχα, έχεις ενθουσιαστεί για την εγκυμοσύνη σου και είσαι γεμάτη ενέργεια. Στον αντίποδα, ίσως να νιώθεις το σώμα σου να μην σου ανήκει. Και τα δύο σενάρια είναι απολύτως φυσιολογικά. Στη περίπτωση που ισχύει το δεύτερο και νιώθεις λίγο μελαγχολική, μίλα με το γιατρό σου. Ίσως να σου προτείνει ορισμένες λύσεις που θα σε βοηθήσουν να νιώσεις ξανά ο εαυτός σου.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Νιώθεις λίγο «πρησμένη» ; Υπάρχουν πράματα που μπορείς να κάνεις για να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα δυσκοιλιότητας. Η δυσκοιλιότητα, είναι συχνό εμπόδιο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Για να το ξεπεράσεις, προτείνεται να πίνεις πολύ νερό και να τρως τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ψωμί και δημητριακά ολικής αλέσεως (και τους σπόρους ακόμα!) και αποξηραμένα φασόλια και μπιζέλια. Αν το πρόβλημα επιμένει, δοκίμασε να προσθέσεις μια μικρή ποσότητα δημητριακών πίτουρου στο πρωινό σου κάθε μέρα. Εάν συνεχίζεις και δεν ενεργείσαι, όπως κανονικά θα έπρεπε, συζήτησε το με το γιατρό σου.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Ήπια σωματική άσκηση κατά την εγκυμοσύνη συνιστάται για γυναίκες που δεν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα υγείας, βοηθά στον έλεγχο αύξησης του σωματικού βάρους και στη δυσκοιλιότητα.

Περισσότερα

Επίλεξε μια συγκεκριμένη εβδομάδα

Σχετικά
Αξιολογήσεις Άρθρου
Αναζήτηση

Ακόμη δεν βρήκες
αυτό που ψάχνεις;

Ψάξε τη νέα μας μηχανή αναζήτησης. Έχουμε πάντα κάτι για σένα.