Μοιράσου το Άρθρο
X
Το Nestlé Baby & me είναι δίπλα σου
Βρες ό, τι ψάχνεις!
Γίνε τώρα μέλος, και ανακάλυψε περισσότερα για την ομορφότερη περίοδο της ζωής σου σε κάθε στάδιο.

13η εβδομάδα εγκυμοσύνης: Βρεφική ανάπτυξη και συμβουλές διατροφής

Η αρχή του δεύτερου τριμήνου σηματοδοτεί την αρχή πολλών αναπτυξιακών ορόσημων για το μωρό σου. Διάβασε περισσότερα για αυτή την εβδομάδα.

Τρίτη, Ιανουάριος 15th, 2019

Το Nestlé Baby & me είναι δίπλα σου
Βρες ό, τι ψάχνεις!
Γίνε τώρα μέλος, και ανακάλυψε περισσότερα για την ομορφότερη περίοδο της ζωής σου σε κάθε στάδιο.

ΒΡΕΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Πολλές νέες εξελίξεις για αυτή την εβδομάδα. Το μωρό σου είναι πλέον ικανό να καταπιεί αμνιακό υγρό το οποίο απορροφάται  από το πεπτικό του σύστημα και αποβάλλεται ως ούρα μέσα από τα νεφρά του, που δεν έχουν πολύ καιρό από την πρώτη ημέρα λειτουργίας τους. Στο δέρμα του συμπεριλαμβάνονται και μελανοκύτταρα τα οποία θα ευθύνονται για το χρώμα του δέρματός του αφού γεννηθεί. Τα κόκκαλά του συνεχίζουν να σχηματίζονται και ο μικρός σκελετός του αρχίζει να παίρνει μορφή. Το μωράκι σου, φυσικά είναι πανέμορφο!

13η εβδομάδα εγκυμοσύνης

ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ

Συνήθως μέχρι το τέλος του τρίτου μήνα όλες αυτές οι μικροενοχλήσεις των πρώτων σταδίων της εγκυμοσύνης αρχίζουν να μειώνονται αισθητά, ενώ λογικά εσύ νιώθεις αρκετά καλύτερα από πριν. Εκμεταλλεύσου κάθε ευκαιρία να βγεις έξω, να απολαύσεις λίγο καθαρό αέρα ακόμα και αν δεν είναι πάντα ηλιόλουστες ημέρες.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Όπως γνωρίζεις όσο είσαι έγκυος οι διατροφικές σου ανάγκες αλλάζουν γιατί δεν τρέφεις μόνο το σώμα σου αλλά και του μωρού σου. Αυτό σημαίνει ότι έχεις ανάγκη από  αύξηση 50%, ορισμένων διατροφικών στοιχείων για να διαμορφωθεί το κατάλληλο περιβάλλον που θα στηρίζει την ανάπτυξη του μωρού σου, αλλά αυτό, δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταναλώνεις 50% περισσότερες θερμίδες! Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου σου, περίπου 340 θερμίδες επιπλέον από όσο έτρωγες πριν μείνεις έγκυος θα επιτρέψουν να παραμείνεις σε υγιές βάρος και θα δώσουν στο μωρό την ενέργεια που χρειάζεται. Είναι σημαντικό να διαλέγεις τι είδους θερμίδες καταναλώνεις συνετά: μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά. Για παράδειγμα, πρωινό που αποτελείται από αυγά και ενισχυμένα δημητριακά παρέχει ψευδάργυρο αλλά και αρκετή πρωτεΐνη. Ο ψευδάργυρός είναι το μέταλλο, που βοηθάει στη ανάπτυξη ενός δυνατού ανοσοποιητικού συστήματος και η πρωτεΐνη θεωρείται οικοδομικό στοιχείο για αμέτρητα αναγκαία στοιχεία, από ένζυμα σε αντισώματα. Ένα ποτήρι γάλα ή ένα μπολάκι γιαουρτιού, θα σου προσφέρουν ασβέστιο, το οποίο σε συνδυασμό με τη βιταμίνη D είναι η βάση για υγιή κόκαλα και δόντια. Ένα ή δύο κομμάτια από ψωμί ολικής άλεσης συνδυασμένο με ένα μικρό φρούτο, θα σου παρέχει φυτικές ίνες και υδατάνθρακες, βασικό καύσιμο για εσένα και το μωρό σου

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Σκέφτεσαι τον θηλασμό σαν επιλογή; Οι «υπερδυνάμεις» που θα παρέχει σε εσένα και το μωρό στο το μητρικό γάλα, δεν πρέπει να υποτιμηθούν σε καμία περίπτωση – και καλό είναι να ξεκινήσεις να προετοιμάζεσαι από τώρα.

Περισσότερα

Επίλεξε μια συγκεκριμένη εβδομάδα

Σχετικά
Αξιολογήσεις Άρθρου
Αναζήτηση

Ακόμη δεν βρήκες
αυτό που ψάχνεις;

Ψάξε τη νέα μας μηχανή αναζήτησης. Έχουμε πάντα κάτι για σένα.