Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Μοιράσου το Άρθρο
X

Ο Σίδηρος

 

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης (αλλά όχι μόνο τότε!), ο σίδηρος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο: Μεταφέρει το οξυγόνο στα κύτταρα. Οι ανάγκες της εγκύου είναι αυξημένες, όμως είναι εύκολο να λαμβάνεις την ποσότητα που χρειάζεται, χάρη σε μια ισορροπημένη και πλούσια διατροφή. Μάθε περισσότερα εδώ.

Τρίτη, Φεβρουάριος 2nd, 2016

Σε τι χρησιμεύει ο σίδηρος;

Ο σίδηρος συμβάλλει στον φυσιολογικό σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων και της αιμοσφαιρίνης, και μεταφέρει το οξυγόνο που χρειάζονται τα κύτταρα του σώματός σου και του μωρού σου.

Η έλλειψη σιδήρου προκαλεί κόπωση, αναιμία, μείωση της πνευματικής απόδοσης και μεγαλύτερη ευαισθησία στις λοιμώξεις. Οι γυναίκες έχουν μεγαλύτερες ανάγκες σε σίδηρο από ό,τι οι άντρες: 16 mg/ημέρα έναντι 9 mg/ημέρα. Οι ανάγκες αυτές αυξάνονται περισσότερο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, φτάνοντας τα 20 mg/ημέρα τους πρώτους μήνες και τα 30 mg/ημέρα το τρίτο τρίμηνο. Όμως, υπολογίζεται ότι σήμερα το 23% των γυναικών έχει έλλειψη σιδήρου. Επομένως, η χρήση ενός συμπληρώματος είναι μια συχνή λύση. Αυτός είναι ο λόγος που συμβουλεύουμε τις γυναίκες που θέλουν να αποκτήσουν παιδί να φροντίζουν να καταναλώνουν επαρκείς ποσότητες σιδήρου ακόμη και πριν μείνουν έγκυες.

Στο πιάτο μου

Να ξέρεις ότι οι πιο πλούσιες τροφές σε σίδηρο είναι:

  • Το ψητό χοιρινό λουκάνικο = 22,8 mg/100 g
  • Το κακάο σε σκόνη χωρίς ζάχαρη = 20 mg/100 g
  • Η μαγιά = 13 mg/100 g
  • Το φύτρο σιταριού = 6,3 mg/100 g
  • Το ψητό βοδινό κρέας = 3,5 mg/100 g
  • Οι βραστές φακές = 3 mg/100 g

Περισσότερα

Nestlé Baby Club

Γίνε τώρα μέλος και μάθε ό,τι χρειάζεσαι για την εγκυμοσύνη και την ανάπτυξη του μωρού σου.

  • Κάνε την εγγραφή σου στο Nestlé Baby Club!
  • Λάβε Νewsletter για θέματα που σε ενδιαφέρουν!
  • Δοκίμασε δείγματα των προϊόντων μας (για γονείς με παιδιά από 6 μηνών και πάνω).
  • Λάβε προσφορές και κουπόνια (για γονείς με παιδιά από 6 μηνών και πάνω).

Εγγραφή

Σχετικά