Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Μοιράσου το Άρθρο
X

Εγκυμοσύνη 36 Εβδομάδων

 

Από εδώ και πέρα και μέχρι να γεννηθεί, το μικρό σου αγγελούδι θα παίρνει περίπου 220g την εβδομάδα. Ζυγίζει ήδη 2,7 κιλά και έχει μήκος 47 εκατοστά. Διάβασε περισσότερα για αυτή την εβδομάδα.

Τετάρτη, Φεβρουάριος 10th, 2016

Η ανάπτυξη του μωρού σου

Έχεις ένα στρουμπουλούλικο μωρό που τρέφεται συνεχόμενα από τον ομφάλιο λώρο του. Βέβαια, αυτή η συνήθεια θα κοπεί πολύ σύντομα, για αυτό και το μωρό σου θα πρέπει να συνηθίσει στη ροή των τακτικών γευμάτων που θα του παρέχεις. θα πρέπει να μάθει να περιμένει ανάμεσα στα γεύματα! Ο πλακούντας, όλο αυτό το διάστημα, παρέχει εκτός από τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο. Λειτουργεί σχεδόν σαν πνεύμονας. Με το πρώτο κλάμα, το αμνιακό υγρό θα αποβληθεί από τους αεραγωγούς του και η φύση θα φροντίσει ώστε να πάρει μόνο του τις πρώτες του ανάσες από τους πνεύμονές του!

Τι συμβαίνει στο σώμα σου

Με την κοιλίτσα σου να είναι πλέον τεράστια, μάλλον θα είναι δύσκολο να σκύβεις για να δένεις τα κορδόνια σου. Διάλεξε λοιπόν παπούτσια που μπαινοβγαίνουν εύκολα! Επίσης, αν χρειαστείς βοήθεια στο ντύσιμο, μην ντραπείς και πες το στο σύντροφό σου. Είναι ωραίο να του δίνεται η ευκαιρία να σε φροντίζει, όταν είναι απλά παρατηρητής όλο αυτό το διάστημα.  Σε γενικές γραμμές, λίγη παραπάνω ξεκούραση θα σου κάνει καλό από εδώ και πέρα. Ακόμη και η πιο εύκολη δουλειά στο σπίτι μπορεί να είναι πλέον κουραστική όταν "κουβαλάς" μια μεγάλη κοιλιά, και μπορεί να καταπονήσει τη μέση σου. Μια στο τόσο θα χρειαστεί ίσως να σε βοηθήσουν οι γονείς σου ή φίλοι σου με τις δουλειές του σπιτιού, τα ψώνια, το μαγείρεμα. Εάν νιώθεις άβολα με αυτό, ζήτησέ το ως δώρο για το μωράκι που θα γεννηθεί!

Η διατροφή σου

Αυτό που χρειάζεσαι τώρα πια είναι ηρεμία. Η διατροφή σου μπορεί να παίξει ενεργό ρόλο σε αυτό. Μην ξεχνάς τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά, τα φρέσκα ψάρια και τους καλούς υδατάνθρακες. Θυμήσου ότι κάποιες τροφές είναι πιο πλούσιες σε διατροφικά στοιχεία από ότι κάποιες άλλες. Το μαγνήσιο υπάρχει σε κάποια μεταλλικά νερά (αναγράφεται συνήθως στην ετικέτα), στη μαύρη σοκολάτα, στους κολοκυθόσπορους και ηλιόσπορους και επιδρά θετικά στο καθημερινό άγχος. Τη βιταμίνη Β6 μπορείς να τη βρεις στα φασόλια σόγιας, στη μαγιά μπύρας, στις μπανάνες, στους ξηρούς καρπούς και σε προϊόντα ολικής άλεσης και θα βοηθήσει πολύ στην ομαλή λειτουργία του νευρικού σου συστήματος. Στα γαλακτοκομικά και στο λευκό κρέας, θα βρεις Tyrosine αμινοξέα ικανά να ενεργοποιήσουν ορμόνες που καταπολεμούν το άγχος. Και τέλος, απόλαυσε το φαγητό σου γιατί έτσι παράγεις ενδορφίνες, που σε κάνουν να αισθάνεσαι ευφορία! 

Extra tips

Και το όνομα αυτού; Για πολλά ζευγάρια, η επιλογή του ονόματος είναι μία ευχάριστη διαδικασία. Σε κάποια άλλα όμως φέρνει μεγάλο προβληματισμό. Αν δεν καταφύγετε στις κλασσικές, παραδοσιακές μεθόδους και δεν χαρίσετε το όνομα ενός προγόνου στο μωρό σας, συστήνουμε και άλλες λύσεις. Εμπνευστείτε από σχετικά βιβλία. Από την αγαπημένη σας ταινία ή το τραγούδι που λατρεύετε σαν ζευγάρι. Δημιουργήστε ο καθένας από μία λίστα. Αν υπάρχουν κοινά ονόματα, επιλέξτε από αυτά. Και μία μικρή συμβουλή βασισμένη σε μία σωστή ρήση. Όπου ακούς πολλά κεράσια... Μην εμπλέκετε και πολλούς στην επιλογή ονόματος, μάλλον θα σας μπερδέψουν παρά θα σας διευκολύνουν!

Περισσότερα

Nestlé Baby Club

Γίνε τώρα μέλος και μάθε ό,τι χρειάζεσαι για την εγκυμοσύνη και την ανάπτυξη του μωρού σου.

  • Κάνε την εγγραφή σου στο Nestlé Baby Club!
  • Λάβε Νewsletter για θέματα που σε ενδιαφέρουν!
  • Δοκίμασε δείγματα των προϊόντων μας (για γονείς με παιδιά από 6 μηνών και πάνω).
  • Λάβε προσφορές και κουπόνια (για γονείς με παιδιά από 6 μηνών και πάνω).

Εγγραφή

Σχετικά