Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Μοιράσου το Άρθρο
X

Εγκυμοσύνη 22 Εβδομάδων

 

Η φύση σε προετοιμάζει για να θηλάσεις. Το ίδιο και το μωρό σου. Δες, στον επόμενο υπέρηχο, ήδη πιπιλάει το χέρι του. Διάβασε για την 22η εβδομάδα.

Δευτέρα, Φεβρουάριος 8th, 2016

Η ανάπτυξη του μωρού

Γύρω στην 22η εβδομάδα της εγκυμοσύνη σου διαμορφώνεται το χρώμα των ματιών του μωρού σου! Η ίριδά του αποκτά την απόχρωση που θα έχει για πάντα, αν και τα μάτια του είναι ακόμη κλειστά. Το χρώμα των ματιών του μωρού είναι συνήθως μία έκπληξη για τους γονείς, μιας που το ανακαλύπτουν αρκετές εβδομάδες μετά τη γέννησή του, όπου το τοπίο ξεκαθαρίζει. Μπορεί το μωρό σου να γεννηθεί με γαλάζια μάτια αλλά η απόχρωση αυτή να αλλάξει. Το δέρμα του είναι ζαρωμένο, περισσότερο πυκνό, λιγότερο διάφανο και προστατευμένο από ένα  λιπαρό στρώμα, το γνωστό και ως  "vernix ", το οποίο παράγεται από τους σμηγματογόνους αδένες του. Το κρεμώδες αυτό στρώμα θα εξαφανιστεί με τη γέννησή του.

Τι συμβαίνει στο σώμα σου

Και η κοιλιά σου μεγαλώνει! Καθώς το μωρό σου και ό,τι το περιβάλλει μεγαλώνουν και βαραίνουν, τόσο περισσότερη πίεση ασκείται στην πλάτη σου. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να κάθεσαι και να στέκεσαι όσο πιο ίσια μπορείς. Μη γελάσεις, αλλά βάλε ένα βιβλίο στο κεφάλι σου, ναι σαν τα μοντέλα και εξασκήσου στο πώς να περπατάς ευθυτενής! Μην αφήνεις τη λεκάνη σου να γέρνει μπροστά καθώς περπατάς. Τοποθέτησε μικρά μαξιλάρια στην  πλάτη σου για να στηρίζεις ακόμη περισσότερο τη ορθή στάση σου όσο κάθεσαι.Είναι πραγματικά η στιγμή να προσέξεις τη στάση σου: η μέση σου θα σε ευχαριστεί αργότερα!

Η διατροφή σου

Το άμυλο στη διατροφή σου είναι απαραίτητο, δεν είναι αυτό που σε παχαίνει! Αυτοί οι υδατάνθρακες καίγονται πιο αργά και σου προσφέρουν ένα αίσθημα πληρότητας για περισσότερο βοηθώντας σε έτσι να αποφύγεις την ανάγκη για γλυκό! Παράλληλα σου παρέχουν την απαραίτητη ενέργεια για σένα και το μωρό σου. Αν ο γιατρός σου, σου έχει συστήσει να προσέχεις το βάρος σου, πρέπει να προσέχεις τις ποσότητές τους καθώς και το πώς τους μαγειρεύεις. Φρόντισε να μην παραφορτώνεις τους υδατάνθρακες στο μαγείρεμα με επιπλέον λίπη και σάλτσες με βάση το βούτυρο. Αμυλούχες τροφές όπως  ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, κινόα, σιμιγδάλι, όσπρια, διατίθενται και σε μορφή ολικής άλεσης και καλό θα ήταν να τα προτιμάς.

Extra tips

Πολλές γυναίκες αναρωτιούνται αν παίρνουν αρκετό βάρος, πολύ βάρος ή όχι επαρκές βάρος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους. Και φυσικά δεν παίρνουν όλες οι γυναίκες το ίδιο βάρος στη διάρκεια της εγκυμοσύνης.   Παρότι μόνο ο γιατρός σου θα σε καθοδηγήσει στο σωστό και υγιές μονοπάτι αναφορικά με τη διατροφή και την πρόσληψη βάρους στην εγκυμοσύνη,  ωστόσο η γενική σύσταση είναι  πάρεις κατά μέσο όρο 6-8 κιλά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου. Η αύξηση βάρους ανά τρίμηνο πρέπει να κατανέμεται ως εξής. Το πρώτο τρίμηνο 0,5-1 κιλό. Το δεύτερο 2-3 κιλά και το τρίτο 4-6 κιλά, περίπου 500 γραμμάρια την ημέρα.

Περισσότερα

Nestlé Baby Club

Γίνε τώρα μέλος και μάθε ό,τι χρειάζεσαι για την εγκυμοσύνη και την ανάπτυξη του μωρού σου.

  • Κάνε την εγγραφή σου στο Nestlé Baby Club!
  • Λάβε Νewsletter για θέματα που σε ενδιαφέρουν!
  • Δοκίμασε δείγματα των προϊόντων μας (για γονείς με παιδιά από 6 μηνών και πάνω).
  • Λάβε προσφορές και κουπόνια (για γονείς με παιδιά από 6 μηνών και πάνω).

Εγγραφή

Σχετικά