Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Μοιράσου το Άρθρο
X

Εγκυμοσύνη 19 Εβδομάδων

 

Ο μικρός σου "ένοικος" ζυγίζει πλέον περίπου 335g! Δες πως περνάει τη 19η εβδομάδα κύησης.

Δευτέρα, Φεβρουάριος 8th, 2016

Η ανάπτυξη του μωρού

Το μωρό σου κοιμάται και η τύχη του δουλεύει. Και είναι έτσι ακριβώς, γιατί το μωρό κοιμάται περίπου 20 ώρες την ημέρα! Φυσικά, δεν έχει κανένα ωράριο και μπορεί, εκεί που πας να αναζητήσεις εσύ τη θαλπωρή του κρεβατιού σου, εκείνο να  ξυπνήσει και να αρχίσει το χορό! Χάιδεψε την κοιλιά σου και μίλα του κάθε φορά που σε ξυπνάει, θα το ηρεμήσεις και ίσως καταφέρετε να κοιμηθείτε και οι δυο. Επειδή δεν είναι τόσο μεγάλο ακόμη, έχει πολύ χώρο για να τινάζει χέρια και πόδια με ευχέρεια. Κανονικές γυμναστικές επιδείξεις! Για να αλλάξει θέση, στυλώνει τα πόδια του στη μήτρα σου. Κάθε φορά που ο μικρός σου το κάνει αυτό, μπορείς να ακουμπήσεις την κοιλιά σου για να νιώσει ότι είσαι και εσύ εκεί!

Τι συμβαίνει στο σώμα σου

Παρότι το σώμα σου ετοιμάζεται στον  "αυτόματο πιλότο" για την μεγάλη μέρα, υπάρχουν και κάποια άλλα πράγματα που πρέπει να κανονίσεις. Για παράδειγμα, ξεκίνα να συζητάς με τον γυναικολόγο σου τον τρόπο που θες να γεννήσεις. Θα σου προτείναμε να γεννήσεις σε μία μαιευτική κλινική. Ενημερώσου. Επισκέψου τον χώρο και πάρε τις πρώτες εντυπώσεις. Αυτό θα κάνει την απόφασή σου ευκολότερη.

Η διατροφή σου

Ψάρι ή κρέας; Αν δεν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με το βάρος σου, μπορείς να τρως σχεδόν τα πάντα. Εξισορρόπησε τη διατροφή σου και απόλαυσε όλες τις τροφές αρκεί να μην είναι βλαβερές. Αν έχεις πάρει ίσως παραπάνω κιλά, προσπάθησε να τρως άπαχα κρέατα, όπως κουνέλι, πουλερικά χωρίς την πέτσα και καθαρά κομμάτια κόκκινου κρέατος όπως μπριζόλες χωρίς λίπος. Αν είσαι λάτρης του ψαριού, προσπάθησε να καταναλώνεις αρκετά, ακόμη και αν είναι λιπαρά. Τα λιπαρά ψάρια είναι ό,τι καλύτερο για τη σωστή ανάπτυξη του εγκεφάλου του μωρού σου. Μικρά ψάρια σαν τις σαρδέλες και το σκουμπρί έχουν ίσως λιγότερο ψευδάργυρο σε συγκέντρωση, απ’ότι μεγάλα ψάρια σαν τον τόνο και τον σολομό.  Να υπολογίζεις ότι καθημερινά χρειάζεσαι 120-150 γραμμάρια ζωικής πρωτεΐνης ημερησίως.

Extra tips

Ζήτω! Είσαι στη 19η εβδομάδα, σχεδόν στη μέση της εγκυμοσύνης σου! Ακόμη δεν έχεις επιβραβεύσει τον εαυτό σου; Χάρισέ του λοιπόν, τη συμμετοχή σε ένα μάθημα ανώδυνου τοκετού. Έτσι, θα σου λυθούν όλες οι απορίες, η αβεβαιότητα του τι γίνεται από δω και στο εξής και επιπλἐον θα γνωρίσεις και άλλους νέους γονείς με τους ίδιους ακριβώς προβληματισμούς!

Περισσότερα

Nestlé Baby Club

Γίνε τώρα μέλος και μάθε ό,τι χρειάζεσαι για την εγκυμοσύνη και την ανάπτυξη του μωρού σου.

  • Κάνε την εγγραφή σου στο Nestlé Baby Club!
  • Λάβε Νewsletter για θέματα που σε ενδιαφέρουν!
  • Δοκίμασε δείγματα των προϊόντων μας (για γονείς με παιδιά από 6 μηνών και πάνω).
  • Λάβε προσφορές και κουπόνια (για γονείς με παιδιά από 6 μηνών και πάνω).

Εγγραφή

Σχετικά