Μοιράσου το Άρθρο
X
6η εβδομάδα κύησησ
Ρώτησε το διατροφολόγο μας
Μόνο για μέλη του club
Λύσε όλες σου τις απορίες για τη διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, του θηλασμού αλλά και για τη διατροφή του μωρού σου, εδώ.

6η Εβδομάδα Κύησης

Η ανάπτυξη του μωρού σου γίνεται με ραγδαίους ρυθμούς! Τόσες πολλές και συναρπαστικές εξελίξεις συμβαίνουν σε ένα τόσο μικρό πλάσμα.

Παρασκευή, Φεβρουάριος 8th, 2019

Ρώτησε το διατροφολόγο μας
Μόνο για μέλη του club
Λύσε όλες σου τις απορίες για τη διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, του θηλασμού αλλά και για τη διατροφή του μωρού σου, εδώ.

Η ανάπτυξη του μωρού

Μάντεψε! Το μωρό σου απέκτησε δέρμα! Υπάρχουν όμως κι άλλα σημαντικά νέα: όλα τα εσωτερικά όργανα, παρόλο που είναι μικροσκοπικά, είναι πλέον στη θέση τους κατά την 6η εβδομάδα κύησης! Τα οπτικά νεύρα αναπτύσσονται και το κεφάλι του είναι διαμορφωμένο, αλλά πολύ πιο μεγάλο από το σώμα του. Η καρδιά και το συκώτι του όλο και μεγαλώνουν, η σπονδυλική του στήλη διαμορφώνεται, τα χέρια και τα πόδια του μακραίνουν και η μικρή «ουρίτσα» του εξαφανίζεται. Τις επόμενες δύο εβδομάδες τα άκρα του, σταδιακά, θα δημιουργήσουν δάχτυλα. Τι πολυάσχολη εβδομάδα για το μικρό σας! 

Τι συμβαίνει στο σώμα σου

Αγαπητή  μαμά, σε περίπου 33 εβδομάδες έρχεται! Μέχρι τότε, ίσως να χρειαστεί να ελαττώσεις τους ρυθμούς σου γιατί κάποια λιγότερο ευχάριστα συμπτώματα.... κάνουν την εμφάνισή τους. Κάποια από τα συμπτώματα της 6ης εβδομάδας, εκτός από τη ναυτία, είναι και οι συχνοί πονοκέφαλοι, οι εναλλαγές στη διάθεση, καθώς και τα προβλήματα ύπνου. Δες όλα αυτά που σου συμβαίνουν, ως ένα καλό σημάδι. Όλα αυτά τα συμπτώματα, πίσω από τα οποία κρύβονται οι ορμόνες, δείχνουν ότι διανύεις μία υγιή εγκυμοσύνη!Μην ξεχνάς να μην καταβάλεις υπερπροσπάθεια τώρα. Ναι, το να είσαι έγκυος δεν είναι αρρώστια, αλλά το σώμα σου έχει αρχίσει να αλλάζει και σίγουρα να καταπονείται. Επομένως, φρόντισε να ξεκουράζεσαι και να μη νιώθεις ένοχη γι αυτό!

Η διατροφή σου

Αν λοιπόν έχει αρχίσει η κόπωση, βάλε στη διατροφή σου τροφές που θα σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις την κούραση. Δηλαδή, τροφές με σύνθετους υδατάνθρακες, όπως το άμυλο, που θα το βρεις στο ψωμί, τα ζυμαρικά, τις πατάτες, το ρύζι, τα δημητριακά και τα όσπρια, γιατί αυτές θα σου χαρίσουν ενέργεια για ακόμη περισσότερη ώρα. Μην ξεχνάς να τρως φρούτα και λαχανικά, που είναι αστείρευτες πηγές βιταμινών, δημητριακά ολικής άλεσης, φύτρο σταριού και καρύδια για το μαγνήσιο και τη βιταμίνη Β6, στοιχεία πολύ σημαντικά για το νευρικό σου σύστημα. Προσπάθησε όσο περισσότερο μπορείς να αποφεύγεις μη παστεριωμένους χυμούς και γαλακτοκομικά προϊόντα, ενώ φρόντιζε όλα τα φρούτα και τα λαχανικά να είναι καλά πλυμένα.

Extra tips

Αναρωτιέσαι αν μπορείς να εξακολουθήσεις να πηγαίνεις για τρέξιμο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου;Εάν έκανες τζόκινγκ συστηματικά και πριν μείνεις έγκυος, οι πιθανότητες να συνεχίσεις (ίσως σε πιο χαλαρούς ρυθμούς), είναι αυξημένες. Ο πρώτος που πρέπει να ρωτήσεις είναι ο γιατρός σου. Αν αυτός δώσει το πράσινο φως, τότε απλά ακολούθησε τους εξής κανόνες:Μην ξεπερνάς τα 4-5 km τη φορά. Άκου το σώμα σου και σταμάτα την προπόνηση αν δεις ότι δεν λαμβάνεις βάρος, αισθάνεσαι ναυτία κατά τη διάρκεια του τρεξίματος ή αν έχεις άλλες  ενδείξεις ότι πρέπει να σταματήσεις. Στο τελευταίο τρίμηνο, σταμάτα το τρέξιμο και ξεκίνα το βάδην!

Περισσότερα

Επίλεξε μια συγκεκριμένη εβδομάδα

Σχετικά
Αξιολογήσεις Άρθρου

Ακόμη δεν βρήκες
αυτό που ψάχνεις;

Ψάξε τη νέα μας μηχανή αναζήτησης. Έχουμε πάντα κάτι για σένα.